ny vecka!

då var det måndag igen då! har varit på inskolning med elliot idag också, men gick inte alls lika bra idag, han var så sur o grinig, me han var grinig som fan igår kväll också!
får se om han somnar tidigare ikväll så han blir piggare imorgon bitti när vi ska upp!
var ner på stan en sväng efter vi var på dagis, åt lite "lunch" på stan o sen hittade jag två par leggings för 29kr st som jag köpte till mig, hoppas jag kan ha dom nu bara. sen fick elliot en svartvit rutig skjorta o en svart vanlig t-shirt! :)

igår, den 15e så var det precis 5 år sen jag flyttade ifrån mitt älskade jämtland och ner till södra sverige, fem år sen jag flyttade hemifrån :P fan va tiden har gått snabbt!
o igår kom pappas fru o två yngsta barn hit till sverige, och jag fick prata med henne för första gången :) hon tyckte det var kallt här hehehe jag sa att jag tyckte det var jättevarmt, men är ju så kvaft här så man är ju helt klibbig!
fatta vilken omställning för dom, dom flyttar från paradiset, är verkligen paradis, till lilla järpen, långt uppe i norden :P måste va en väldigt stor omställning, dom tyckte ju inte ens det var varmt :P stackars dom när det blir -25 -30 grader i vinter!


i fredags blev det inpulsbesök på krogen! men fick det ju betalt allt så, varför inte! vad ska jag göra hemma när jag inte ens kan kolla på tv liksom! men höll mig nykter, drack två drinkar o lite vin, thats it! skulle ju jobba på söndagen också!
var hemma från jobbet på lördagen för jag hade så jävla ont i magen på natten o förmiddagen! :(


tapetseringen av min lägenhet har kommit igång nu iaf! elliots rum är färdigtapetserat och nu håller han på med vardagsrummet, hoppas han hinner klart det idag så man iaf kan ställa tillbaka dom sakerna o kolla på tv ikväll! o så elliot får lite mer yta o leka på!
men elliot har iaf sitt rum klart nu, så då borde han kunna sova där inne inatt!

ska plocka iordning lite mer nu! o fundera lite på hur jag ska fixa min balkong :P är så grymt sugen på o fixa iordning den :D

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Jennifer

Åh tack så hemskt mycket! :) Ja det gäller verkligen att njuta. Man glömmer gärna av det emellanåt.



Hoppas allt är bra, kram!



2010-11-04 @ 13:44:00
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0