semestern slut o tillbaka till vardagen

jobbade min första arbetsdag igår efter semestern, men gick ändå helt ok, gick ganska snabbt!
jobbar idag o imorgon sen ledig helgen, o barnledig också! så då blir det utgång :D

förstårinte varför jag inte flyttade till stan tidigare, fuck vba det är underbart o bo i stan!
jag trivs verkligen här, jag är nog en stadsmänniska trotts allt..

vad tänkte jag mer på då.. hm.. nu står det still!

verkar som pappa snart får hit sin fru o hennes barn också :D kul! så hoppas dom kanske tar o åker ner till småland o hälsar på mig, det skulle va trevligt :) *pappa nu vet du vad du ska göra*
tycker fortfarande att du ska flytta söderut, vad har du hemma o göra liksom? flytta :)


igår fick jag igång min älskade bas, eller ja, jag fick hjälp, var ju bara skruva lite o trycka till sladdarna lite så fungerade den igen :D gissa om någon blev glad :D JAAAAAG! nog inte mina grannar :P
så nu blir det äntligen lite musik imorgon innan utgång :D
är karloskar-dagarna så kommer nog va en hel del folk ute, kuuul!
jag förstår inte vad som hänt emd mig, blivit helt pepp på o ut o träffa folk! känner nu på en gång att jag fått ett socialare liv, tack o lov! känner mig som en ny människa!


på måndag får jag hem elliot igen, varit barnledig i tre veckor då! kommer bli en omställning då, jag har iaf hunnit bo in mig lite nu i lägenheten, men blir väl annat nu när min lille grabb kommer också , men går nog bra :)

fått till min cykel också, fick såklart hjälp med det också :P fan va jag är dålig, kan ju inget!
o igår så fixade vi låset som inte gick o få upp! så ska strax fixa iordning mig o sen cykla mot jobbet, får se hur lång tid det tar o cykla, är väl typ 4km!

i måndags sålde vi huset också, så nu är det helt klart! är inte längre husägare o känns så jävla skönt! känns verkligen underbart att saker börjar ordna upp sig, även om det blir lite småproblem ett tag till, men jag kommer klara detta, jag vet ju att jag ÄR stark av mig! :)

nä, dax o borsta tänderna o packa iordning o dra iväg :)
solen skiner också o jag känner mig GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0