onsdag

imorgon kommer äntligen lönen! tjoho!
men ja, den lär ju återigen va slut innan månadens är över.. hm..
men lär nog se lite bättre ut denna månad tack o lov!

var i stan idag en sväng också, skönt o komma hemifrån lite.. men blir stan imorgon också, föröska prata med emil... o sen jobb på fredag, lör, sön.. hoppas dagarnagår fort, men helgernabrukar gå fort!
sen måste jag föröska tvätta klart o packa också, så det är klart inför måndagen!


solen sken idag igen, så underbart, längtar verkligen tillss sommaren nu! längtar nå extremt!
o imorgon ska jag köpa biljetterna till endagsfestivalen som är i köpenhamn, ska bli så jävla roligt!
musik är verkligen mitt liv, skulle inte klara mig många dagar helt utan musik, skulle bli galen!
en vecka ojag skulle hamna på psyket, så jävla viktigtär det med musik! alltid musik på om jag kan,alltid musik i bilen osv!


har tvättat massor idag, tre maskiner, men måste tvätta iaf en maskin till, en finns inte mer plats o hänga den på...
även bakat lchf"bröd" o tacopaj, o sen äggröra till lucnh med rostbiff!

är trött o borde göra nått vättigt, min data är segare än en snigel o har ändå inget o göra på datan längre heller.. inte så kul o sitta på facebook.. o nått annat finns ju inte o göra!

aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0