äntligen börjar man se lite ljus i tillvaron!

äntligen börjar man se lite ljus i tillvaron! sååå skönt! längtar tills om någon månad, då hoppa jag allt ärfixat o löst så jag kan få lugn o ro i mitt liv!

i torsdags flyttade ena kattungen, nu får han bo på en gård, blir nog kanonbra :)
fick även klart alla fönster, o torka ur ännu lite mer skåp o köket, o packat ner allt jag äger typ.. så nu kan jag inte ens laga mat! men har ju kaffe iaf ;)

imorgon kväll bär det av hemöver till jämtland med elliot! jobbar först på dagen men ska föröska vila nån timme efter jobbet! ska packa klart ikväll när jag kommit hem från jobbet!


vad har mer hänt då?
jo, blev av med min största belastning, men känns verkligen skönt! nu slipper jag den höga jävulskostnaden varje månad! fy fan säger jag, verkligen inte värt det, tänk va jag hade kunnat gjort med dom pengarna istället för o "låna" en bil i 6 månader.. o sen bensinen!
nu behöver jag inte bry mig längre, nu äger jag min bil, den är min! o bara min!
får dock se hur länge den håller ihop, men den rullar iaf o verkar än så länge inte va nå problem med den *ta i trä*

bara allt det sista som ska föröksa ordnas nu, sen kanske jag kan få lite lugn o ro i mitt liv!
jag pratade i slutet av 2009 om att det var ett helvetesår, men nä, 2010 var ett helvetesår, hoppas verkligen att 2011 blir bättre! önskar dom tog bort 2010 helt, det kan sluta existera nu!

ska fixa tillö håret nu, o sen byta till arbetskläder, sen bärdet av till jobbet.. eller bastun kanske man ska säga!
idag o imorgon kvar, sen seeeeeeemester! :)
o mindre än två veckor kvarnu tills jag får lägenheten, hoppas för guds skull att den är ren, så man kan bo där på en gång..

nä, dax o göra sig iordning! måste fixa kattlådan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0