jämtland

då har man varit i jämtland i lite mer än 2 dygn! :)
kom hit i måndags ungefär kl 13.. tog lite längre tid än planerat, men effektiv körtid blev typ 13 timmar, så var ju inte så farligt länge ändå! körde ju innlandet o då tar det lite längre tid. sen var jag ju så jävla trött också stundvis, blev o sova två gånger under natten, men bara typ 40-60min varje gång.. så på 41 timmar jobbade jag en hel dag, körde 85mil och va vaken.. sov ca 2,5 timmar! är fortfarande tröttför jag ligger typ en nattsömn efter!
men ska väl föröska komma i säng snart.. så jag orkar upp imorgon!

tänkte föröska åka till min farmor o farfar imorgon, o så är min kusin med fru o barn där också :) så får Elliot träffa sin tremänning :)

idag har jag inte gjort så mycket.. varit ute o gått lite.. o kollat lite jobb som jag ska söka.
igår var jag på stan och träffade en barndomskompis o hennes son! ine träffat henne på säkert 6-7 år, så det var väldigt kul o träffa henne, o hennes son! kändes lite konsitgt o träffa henne efter så många år, o speciellt nu när vi båda har barn :)

i måndags tog jag årets (o flera år tillbaka också) första dopp utomhus! det var KALLT!
var ca 14 grader i Storsjön *brrrr* men bara man hade blivit blöt så var det ändå ok! sen så åt vi lite kebab! :)

var till Åre en sväng igår också, mysigt!

nä, nu kolla mammas gamla barbord, o sen kanske man borde sova så man kommer "i fas" igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0