börjar bli väldigt väldigt less nu..

börjar bli väldigt less nu på att va förkyld, eller ja, det måste va allergi, så hoppas provsvaren kommer innan 14 dagar!
genomtäppt i näsan och hostar o snorar! blir ju sååå trött av det också, får ju ingen ork, o jag måste ju ha ork om jag ska bli klar med allt! o det börjar bli ont om tid nu ocskå..

jobbar imorgon och torsdag, sen ledig en vecka, o sen tre sista jobbdagarna innan 4 veckors semester! sköööönt, men kommer ju ha fullt upp i vilket fall, så vet inte om det kommer va direkt avkopplande :/

la ut kattungarna på blocket igår iaf, så hoppas jag får bort dom, annars vettefan va jag ska göra, kan inte ha 6 katter, o ber till gud att jag inte är allergisk mot pälsdjur nu!

måste föröska få nån ork o ta tag i allt nu, massa samtal o ringa, har lista efter lista med saker som ska göras, men hinner aldrig igenom listerna förrens det är 1000 nya saker!
detta tar kål på mig minst sagt! orkar snart inte mycket mer!
o sen med denna snoriga näsa så blir man ju ännu mer orklös! o sen att ALLT är på samma gång!


jaha, nu tippar dom ut en stor hög med grus på vägen, o så står en lastbil typ halvt in på min uppfart o dom tippar i jord där.. kul, o där ska jag föröksa komma förbi med vagnen strax, ska gå o hämta elliot på dagis strax!
ska gå förbi affären o köpa en glass till elliot! :) det är han värd min lilla ängel!

sen föröska hitta lite energi o få NÅTT gjort här hemma idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0