juni

ska föröska summera vad som hänt senaste tiden, skriver ju som inte så ofta längre..

i danmark slog jag ju min hand, och har fortfarande ont, varit till hälsocentralen o kollat upp handen o hon sa det var en spricka, o igår var jag till röntgen o kollade handen men dom skickade bara hem mig.. hm.. förstår inte vad som är fel med min hand då? för idag gör det ont i handen/armen, men kanske beror på attg jag ansträngt händerna igår när jag o Sita städade i huset..?
men blev iaf klar med övervåningen, vi började putsa fönster, städade ur köksskåpen som jag inte använder o skrapade färg från golvet i hallen, o jag började plocka i tvättstugan.
Fick ihop typ två sopsäckar med skräp! o shit vilken skillnad det blev! nu är det ju nästan rent här ;)
känns som att det komemr gå ganska fort o få klart det sista ändå..men känner mig ändå stressad över det! är ju mycket o göra ändå, o det ska packas o rensas! men ska nog gå bra!

En del samtal o ringa också, men förösker bocka av den listan också!
känns ju verkigen skönt när det är gjort, så man kan gå vidare till nästa sak.


bara en månad kvar tills jag flyttar nu också, ska bli sååå skönt o komma in till stan, så man inte blir så isolerad här ute, o jag kan kunna gå ut o ha kul, cykla till jobbet o träffa folk! blir underbart!

o mån v27 verkar det bli att jag o Elliot börjar åka hemöver! får se vart vi tar en övernattning, har ju katterna med mig också så.. men blir kanske hos morfar, så är det typ halva vägen avklarad :)
behöve rju inte stressa heller så! skulle dock så gärna velat åka hem under krogstråksveckan, men har inte råd med det, o åka upp två gånger.. men vill ju så gärna gå ut med pappa o hans jobbarkompis Anna :P
o sen om pappas fru o barn kommer i slutet av juli så skulle det ju va kul o få träffa dom också!

nu ska jag fixa lite mer hemma.. ringa lite fler samtal, o sen äta GRÖT :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0