torsdag!

mitt förra blogginlägg blev något ihoptryckt såg jag.. var ju inte ritkigt meningen, men blev väldigt jobbigt o läsa det när det ser ut så där. men men!

hade ju massor som jag skulle skriva om, men nu minns jag ingenting :S

i måndags kom elliot tillbaka till mig, min lilla gullgubbe :) shit va man saknar honom när man varit ifrån honom en vecka!
full rulle med andra ord när man har barnen!
men så underbart mysigt! dom gör än verligen glad, man kan inte va nere när dom är runt omkring än, dom får en verkligen att le!

mitt internet har varit dåligt o segt i flera dagar nu, men har ju ändå fått en del gjort, vilket j varit superskönt!
tvättat en massa, vikt tvätt, diskat, plockat undan, t.o.m bakat chokladbollar med barnen, idag har jag städat, slängt lite döda blommor, se om jag får fem blommor att överleva, har 8 krukor som är tomma nu, får köpa blommor sen när man flyttat, så får man kanske vattna dom :P

imorgon är det besiktning av huset, hoppas hoppas nu bara att allt går vägen! annars blir jag verkligen förbannad!
men med min otur lär det väl gå dåligt, men nu ska man ju tänka positivt, så nä, det lär gå bra!

från det ena till det andra, elliot har börjat vakna väldigt tidigt på morgonen, vilket är ganska jobbigt, imorse vaknade han 06, igår 06:30, o dagen innan det 07!.. så blir bara tidigare o tidigare :(
han sover nu, vilket ju är skönt, han somnar helt utan gnäll o tjaffs, går så bra o få honom o somna sjlv :)
gick o la mig med N igår kväll, så låg i sängen vid 22:30, emn var skönt o sova så tidigt!

nu ska jag o N kolla på tv o dricka varm choklad (hon) o äta chokladbollar :) myyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0