maj

ja vad ska man säga om allt.. vet inte heller vad jag ska säga,  o inte säga!

gått tre veckor nu sen jag lämnade Roger, dock träffade jag ju på honom efter ca 1,5 vecka då han dök upp i växjö o letade upp mig på krogen, när jag för en gångs skull är ute med en tjejkompis, just då, då ska han komma och förstöra min kväll! inte hört av sig på tre dagar, sen just den dagen, då kommer smsen o telefonsamtalen på löpande band!
hade jätteroligt tills den blev förstörd! fick honom utslängd ffrån krogen och fick såklart skit för det efteråt!

var väldigt trött dagen efter, men var bara att bita ihop o gå till jobbet! :P
aldrig varit med om att en person hört av sig så mycket som han gjorde sista tiden här nu! var det så svårt o fatta att man behövde lite andrum o tid o tänka? o fy fan va man fick skit att man träffar en kompis o fikar på stan, medans det ska va ok att han gör som han vill!
detta han jämt sagt att all information letar sig till honom förr eller senare, jo det kanske gäller för mig också, information letar sig till mig också, på både gott o ont!
kan ju säga som såhär, det är nog lätt o va självgod!

ska nog inte skriva så mycket mer om det nu.. ska nog hålla mig lite hemlighetsfull där tror jag!


idag har jag klippt min gräsmatta, fy fan, den ser fortfarande oklippt ut haha så långt var det från början, så måste klippa det igen, helst innan måndag eller måndag innan jag ska hämta Elliot!
o inte ens bidra med bensin till gräsklippar kan mitt ex Emil göra, för han tycker inte det är hans ensak , men det är ju för fan hans jävla gräsmatta också, även om haninte bor här!
vad är det för fel på allt folk????
ska bli skönt o slippa allt detta sen! tack o lov är huset sålt, så fr.o.m 2 aug så tar dom nya ägarna över huset! känns så skönt o få bort huset, dock blir det en liten skuld, men får leva med det! får föröska tänka positivt, allt jag slipper o alla dessa bråk om huset mm.

Min katts kattbebisar börjar bli stora nu, dom blev 6 veckor nu i måndags, så om 6 veckor så är dom "leveransklara" så hoppas jag hittar någon som vill ha dom! helt underbart söta är dom, o så lurviga o gosiga! så mysigt o se hur dom börjar leka o utforska saker o ting nu :) mys!


ska städa upp lite nu, föröska komma på något o äta till middag också!
är så trött, så måste föröksa komma i säng itid ikväll, ledig imorgon också sen jobbar man fredag-söndag! puuuh! sen kommer elliot på måndag :) saknar min lilla pojk!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har hört vad som hände,ja det är jag som är hans ex,och till och med jag anser att du gjorde helt fel mot Roger,han berättade för mig i telefon vad som hände,och du har helt fel i just detta,roger kan göra många fel det kan jag erkänna,men att han skulle göra någonting emot dig för och du ska se till att han blir utkastad,där känner jag honom efter 5 år att han skulle aldrig göra någonting dumt i sånt där läge,så för första gången på 2 år så står jag på Rogers sida,Roger har vissa fel som alla killar har,men han är en omtänksam,snäll,och ärlig person på alla sätt,han har aldrig ljugit för mig,trots att jag inte vill ha honom längre så måste jag tyvärr erkänna,att du har gjort ett misstag och släppt honom,han berättade för mig hur mycket han älskade dig,och jag var glad för ni hittade varandra,men att Roger skulle ljuga och vara dum nej där kommer jag aldrig och tro dig.

2010-05-19 @ 23:38:29
Postat av: en som inte fattar

""jag inte vill ha honom längre så måste jag tyvärr erkänna,att du har gjort ett misstag och släppt honom""

Han kan ju inte vara ""omtänksam,snäll,och ärlig person"" om du inte vill ha honom. Så säg vilka fel har han som gör att du inte vill ha honom, han framstår ju som det perfect match i ditt inlägg.

2010-05-23 @ 10:32:28
Postat av: Erika

till "en som inte fattar"



ELLER hur! verkar väldigt väldigt konstigt!.. o som jag uppfattat det har Roger o Louise (Louise är ju exet till roger) inte alls bra kontakt, o nästintill hatar varndra, så jag betvivlar starkt "Louise" inlägg, tror INTE det är hon som skrivit det!

2010-05-24 @ 09:30:00
URL: http://tristanya.blogg.se/
Postat av: A

god morgon! ")

2010-05-24 @ 09:44:09
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0