tack, tack , tack, tack!

tack så jävla mycket för att du förstörde mitt liv!

"firman går runt av sig själv" kunde du slänga ur dig, men inte konstigt du tycker det när jag satt in lite drygt 18200kr på firmakontot till räkningar, bensinräkningar, telefon, bil som DU också använt, o som jag fått betala på, o som jag får dras med nu! jag blir så arg, du är sjuk i huvudet!
du säger att du istället fått betala för mat, men inte fan har vi köpt mat för så mycket, tror du på det själv eller?

Du skulle sätta över pengar för bensinen du använde, men har du gjort det? nä!!!
o sen att du köper tobak mm på bensinkortet, ringer 118118 o skickar betalsms till sexkontaktsidor för sammanlagt 815kr, som jag inte fått pengar för, 815kr jag skulle kunnat köpt mat för, eller tankat bilen o kunna tagit mig till jobbet en månad för!

du är en PARASIT, du lever på andra, du är sjuk och äcklig! jag vill kräkas när jag tänker på hur du beteer dig, hur illa du behandlat mig och andra! tack o lov vaknade jag upp ur din lilla "förtrollning" och såg vad fan du höll på med! jag började ifrågasätta och undra, men du förskönade allt som vanligt! o aldrig att det kan va synd om någon annan, nej nej, ska bara va synd om dig, hela tiden!

Du gör mig så arg så jag kan slå sönder nått, du har förstört mitt liv, du trampade på mig, o sen spottade du på mig, o sen lämnade du mig där på backen med allt skit o spott på mig!
men hela tiden är det jag som får skit för allt, alltid mitt fel, mitt mitt mitt fel! Aldrig att du kan erkänna dina egna fel o brister!
Du lever i enomvänd utopi, där du lever som kund o alla andra som slavar under ditt härskarvälde! Du suger kraften ur dom stackars liven som sliter, medans du bara existerar o tar för dig!
för det gör du, du bara tar för dig hela tiden, ska ha hela tiden! du är värre än ett barn, du är mer krävande, ska ha mer, gör mindre, och dessutom är barn ärliga, o det är inte du!

du tror att jag är så dum och korkad, du tror att jag inte fattar någonting av ditt falska äckliga spel! Tror du verkligen att jag är så dum?
du säger jämt att information hittar sig till dig förr eller senare, ja information hittar sig till mig också! vet mer än du tror, jag får också höra saker, o det gör mig bara ännu argare! trodde du att det aldrig skulle komma fram till mig eller? Trodde du att jag aldrig skulle genomskoda dig? Att jag en dag skulle få veta sanningen?
men just ja, du säger ju hela tiden att du aldrig skulle ljuga om något, du är ju den snällaste, ärligaste o omtänksammaste människan på denna jord! I vilkens värld då? din möjligen, för inte i någon annans värld iaf!

Du måste va riktigt skadad att du tror på dina egna lögner som du gör, för du måste ju verkligen tro på dom själv, för aldrig att du skulle ha fel om något, ävem om man slänger upp bevis framför näsan på dig!
Då kommer du alltid med dina förklaringar, dina vetenskapliga bevis för allt du har fel i!

hur kunde jag va så dum och tro på det du sa? allt var ju bara ett falskt spel, ingenting var ju sant, allt var bara påhittat! Och att du skyller allt på ditt ex, bara det är ju så patetiskt så man får lust att skratta, är du så skadad att du inte kan erkänna dina fel? och måste skylla det på någon annan för att må bättre?
och att du ville få mig att tro att det var ditt ex som var "boven i dramat", allt är ju rakt igenom ditt egna problem, nu, äntligen kan jag se det! och tack, tack, tack, att jag såg det tillslut!

vad hade inte hänt annars? jag vill inte ens spekulera i det, jag hade blivit en av de där slavarna i ditt kungarike, jag hade fått slitit ärslet av mig, men hade fått skit för det också.
Aldrig varit med om att jag varit så dålig, oälskad o mindre värd som under tiden med dig, du bara utnyttjade mig för egen vinning!
Hoppas verkligen att du aldrig någonsin får chansen o behandla någon annan likadant igen! Du borde passa dig, jag vet mer än du tror! och jag är inte så dum i huvudet och blåst som du verkar tro!

Fy fan för dig!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fy fan vilket hemskt liv du lever just nu..

Har verkligen inte förstått att du har det så jobbigt och kämpigt just nu..

Tur att du är stark och insåg vad du levde i för något liv innan det var för sent..

Krama om

2010-05-26 @ 10:13:02
Postat av: Anonym

Ja svin finns de gott om men dom ska vara i svinstian! När du läser de hoppas du känner dig skylldig då!

2010-05-26 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0